Penaja Utama Makmal Informasi

Nuffnang

Penaja

Thursday, August 25, 2016

Makmal Berpenghuni di Sebuah Universiti - Di penjuru bilik makmal mikrobiologi saya melihat susuk seorang wanita dan kanak-kanak merenung ke arah saya dan?????


Assalamualaikum semua, harini saya nak berkongsi sebuah cerita seram yang saya ambil daripada Facebook Page Pensel Studio. Cerita mengenai makmal yang berpenghuni. Bagi yang sebelum ini pernah meyambung pengajian di IPTA terutamanya yang mengambil jurusan sains seperti Bioteknologi, Kimia dan sebagainya anda mesti akan membuat projek tahun akhir yang memerlukan anda banyak menghabiskan masa di dalam makmal. Saya juga seorang pelajar yang memerlukan saya menghabiskan banyak masa di dalam makmal untuk menyiapkan eksperimen saya ketika projek tahun akhir. Memang dugaan kalau kita kena duduk makmal sampai 2 hingga 3 pagi untuk melakukan eksperimen. Cerita di bawah saya tidak menyiakan atau menidakkan kebenarannya, tetapi saya dulu juga pernah melalui perkara yang seumpama cerita di bawah kerana saya juga pelajar di universiti tersebut. Namun apa yang saya boleh katakan, memang benda itu wujud di sekeliling kita tapi kita kena kuatkan iman kita dan hanya kepada Allah sahaja yang layak kita rasa takut. Semoga kita sentiasa di dalam lindunganNya. InshaAllah.





No comments:

Post a Comment

Penaja