Penaja Utama Makmal Informasi

Nuffnang

Penaja

Saturday, January 25, 2020

Live Streaming Goh V Shem Tan Wee Kiong vs Huang Kai Xiang Liu Cheng Semi Final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020


Pada hari ini akan berlangsung peringkat Semi final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020. Pasukan Malaysia mempunyai empat wakil di peringkat semi final ini iaitu dua beregu lelaki Dan dia beregu campuran. Bagi beregu lelaki yang akan beraksi di Semi final adalah Gon V Shem & Tan Wee Kiong dan Ong Yew Sin & Teo Ee Yi. Goh V Shem Dan Tan Wee Kiong akan turun menentang beregu daripada negara tembok besar China, Huang Kai Xiang Dan Liu Cheng. Mana kala, Ong Yew Sin Dan Teo Ee Yi akan menentang wakil daripada Taiwan, Lee Jhe-Huei Dan Yang Po-Hsuan. 

Beregu Campuran negara Tan Kian Meng Dan Lai Pei Jing akan menentang beregu daripada Indonesia yang juga beregu pilihan keempat, Hafiz Faizal Dan Gloria Emanuelle Widjaja. Manakala, Goh Soon Huat dan Lai Shevon Jemie akan turun menentang Marcus Ellis dan Lauren Smith, beregu daripada England. 

Bagi edisi Thailand Masters 2019, beregu campuran dan beregu lelaki menjadi milik beregu negara iaitu Chan Peng Soon dan Goh Liu Ying (berggu campuran) serta Goh V Shem dan Tan Wee Kiong. Mampukan para pemain negara mempertahankan gelaran tersebut pada edisi 2020 kali ini. Mari sama-sama kita saksikan Dan berikan sokongan kepada para pemain negara. 

Berikut merupakan jadual perlawanan Semi final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020. 



Untuk menonton live streaming perlawanan semi final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020, sila klik link di bawah.


Perlawanan di Indoor Stadium Huamark 2

No comments:

Post a Comment

Penaja