Penaja Utama Makmal Informasi

Nuffnang

Penaja

Sunday, January 26, 2020

Live Streaming Ong Yew Sin Teo Ee Yi vs Huang Kai Xiang Liu Cheng Final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020




Pada hari ini akan berlangsung peringkat Final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020. Malaysia mempunyai satu wakil di peringkat final iaitu Ong Yew Sin Dan Teo Ee Yi beregu lelaki profesional negara. Mereka layak ke final setalah menumpaskan wakil daripada Taiwan.

Peringkat final ini mereka akan turun menentang beregu daripada China, Huang Kai Xiang dan Liu Cheng bagi merebut gelaran juara Thailand Masters 2020 kali ini. Beregu China tersebut berjaya mara ke final setelah menewaskan satu lagi wakil beregu lelaki professional negara di Semi final iaitu Goh V Shem dan Tan Wee Kiong.


Semoga Ong Yew Sin Dan Teo Ee Yi berjaya menjuarai bagi kategori beregu lelaki Thailand Masters edisi kali ini. Edisi sebelum ini 2019, telah dijuarai oleh beregu negara Goh V Shem Dan Tan Wee Kiong. Dia beregu campuran negara, Tan Kain Meng  &  Lai Pei Jing serta Goh Soon Huat & Lai Shevon Jemie telah tumpas di peringkat semi final sekaligus, Malaysia tidak dapat mempertahankan kejuaraan bagi beregu campuran 2019, yang dimenangi Oleh Chan Peng Soon Dan Goh Liu Ying.


Berikut merupakan jadual perlawanan bagi Final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020. 



Untuk menonton live streaming Final Princess Sirivannavari Thailand Masters 2020 klik DI SINI

No comments:

Post a Comment

Penaja